Hledáme nového kolegu/kolegyni do našeho přátelského týmu zákaznické podpory našich uživatelů platebních terminálů.
Výborná znalost českého jazyka (nebo slovenského jazyka)
Výborné komunikativní schopnosti
Znalost anglického a německého jazyka výhodou
Schopnost samostatné i týmové práce
Spolehlivost a pečlivost při práci
Znalost práce s produkty MS Office
Základní technické znalosti
Odolnost vůči stresu
Vaší hlavní náplní práce bude zajišťování telefonické a emailové technické podpory pro uživatele platebních terminálů a administrace.
Budete komunikovat s bankami, obchodníky a poskytovateli platebních služeb.
Zajišťovat dispečink servisních techniků, zabezpečovat SLA v rámci jednotlivých projektů.
Vše vás naučíme, stačí mít jen chuť do práce.
Zajímavé finanční ohodnocení včetně odměn
Po zaučení, možnost pracovat částečně z domova (pro mimobrněnské home office s občasným dojížděním do kanceláře)
25 dnů dovolené + 2 Sick days
Možnost kariérního růstu
Odměnu za doporučení kandidáta i za věrnost k firmě
Poukázky FlexiPass či příspěvek na MultiSport kartu
Pravidelné teambuildingové akce
Výuku anglického jazyka a odborné školení
Výhody zahraniční společnosti s lokálním řízením a kolegy z Brna a okolí
Příspěvek na stravování, pojištění či životní události (narozeniny, svatba, narození dítěte, ...)
Vše pro dodržování pitného režimu a relax room přímo na pracovišti
Jak vidíte, je toho moc a tím to nekončí. Více vám rádi řekneme osobně.