Hledáme nového kolegu/kolegyni do našeho přátelského týmu zákaznické podpory našich uživatelů platebních terminálů.

 

Jaké znalosti a dovednosti byste měl(a) mít?

  • Aktivní znalost českého jazyka

  • Výborné komunikativní schopnosti

  • Schopnost samostatné i týmové práce

  • Spolehlivost a pečlivost při práci

  • Znalost práce s produkty MS Office

  • Základní technické znalosti

  • Odolnost vůči stresu

 

Na čem budete pracovat?

  • Vaší hlavní náplní práce bude zajišťování telefonické a emailové technické podpory pro uživatele platebních terminálů a administrace.

  • Budete komunikovat s bankami, obchodníky a poskytovateli platebních služeb.

  • Zajišťovat dispečink servisních techniků, zabezpečovat SLA v rámci jednotlivých projektů.

  • Vše vás naučíme, stačí mít jen chuť do práce.

 

Co vám můžeme nabídnout?

  • Zajímavé finanční ohodnocení včetně odměn

  • Flexibilní pracovní dobu s možností home office (pro mimobrněnské home office s občasným dojížděním do kanceláře)

  • 25 dnů dovolené + 2 Sick days

  • Možnost kariérního růstu

  • Odměnu za doporučení kandidáta i za věrnost k firmě

  • Poukázky FlexiPass a příspěvek na MultiSport kartu

  • Pravidelné teambuildingové akce

  • Výuku anglického jazyka a odborné školení

  • Výhody zahraniční společnosti s lokálním řízením a kolegy z Brna a okolí

  • Příspěvek na stravování, pojištění či životní události (narozeniny, svatba, narození dítěte, ...)

  • Vše pro dodržování pitného režimu přímo na pracovišti

Jak vidíte, je toho moc a tím to nekončí. Více vám rádi řekneme osobně.

Zaujala vás tato pracovní pozice? Kontaktujte nás.

Přiložte životopis

Soubor nevybrán

Přiložte průvodní dopis

Soubor nevybrán

(Ve formátu pdf, doc, rtf, … max. 10 MB)