Hledáme zkušeného databázového specialistu pro navrhování, tvorbu a celkovou správu databází.

 

Jaké znalosti a dovednosti byste měl(a) mít?

  • Praxi na obdobné pozici

  • Ovládat MS SQL

  • Vyznat se v relačních databázích

  • Zájem o nové technologie a postupy

  • Porozumění technické angličtině a analytické myšlení

  • Aktivní znalost českého jazyka

  • Pečlivost a komunikativnost 
     

 

Na čem budete pracovat?

  • Dostanete na starost celkovou správu databází a dat.

  • Používáme spoustu různých systémů a je nutné synchronizovat databáze, spravovat uživatele, vytvářet reporty apod.

  • Budete spolupracovat s programátory a analytiky při vývoji webových aplikací, kdy budete zodpovědný za správný návrh a přípravu databáze.

  • Při rozsáhlejších projektech se rovněž můžete podílet na analýze a funkčním návrhu řešení.

  • Jak vidíte, pole působnosti je široké a svět bankovních karet je opravdu zajímavý a velice specifický. 
     

 

Co vám můžeme nabídnout?

  • Zajímavé finanční ohodnocení včetně kvartálních a ročních odměn

  • Flexibilní pracovní dobu s možností home office (pro mimobrněnské home office s občasným dojížděním do kanceláře)

  • 25 dnů dovolené + 2 Sick days

  • Odměnu za doporučení kandidáta i za věrnost k firmě

  • Poukázky FlexiPass či příspěvek na MultiSport kartu

  • Pravidelné teambuildingové akce

  • Odborné vzdělávání

  • Díky zahraničním projektům aktivní komunikaci v anglickém jazyce

  • Výhody zahraniční společnosti s lokálním řízením a kolegy z Brna a okolí

  • Příspěvek na stravování, pojištění či životní události (narozeniny, svatba, narození dítěte, ...)

  • Vše pro dodržování pitného režimu přímo na pracovišti

  • Klidné pracovní prostředí poblíž Kraví hory

Jak vidíte, je toho moc a tím to nekončí. Více vám rádi řekneme osobně.

Zaujala vás tato pracovní pozice? Kontaktujte nás.

Přiložte životopis

Soubor nevybrán

Přiložte průvodní dopis

Soubor nevybrán

(Ve formátu pdf, doc, rtf, … max. 10 MB)